אלעד • אין לש"ס מועמד, קריספל דחה ההצעה

    גואל ועקנין | צילום: פייסבוק No Comments on אלעד • אין לש"ס מועמד, קריספל דחה ההצעה
    21:31
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on איש מירון: "למה לא העמידו מיגוניות בהר?"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה הממונה הראשון, וראש העיר הראשון של אלעד צוריאל קריספל יהיה מועמד ש"ס לראשות העיר אלעד, כך נחשף הערב במהדורה המרכזית של קול חי.

    למרות החלטת ש"ס על מינויו של קריספל הוא אומר הערב ל'קול חי' כי הוא אינו מעוניין בתפקיד. "עד אתמול זה עוד עניין אותי, כעת עם כל ההמולה – החשק ירד וגם המשפחה לא נלהבת".

    לעומתו, ראש עיריית אלעד לשעבר צביקה כהן, המועמד שדובר בו נכבדות לחזור ולנהל את העיר יעבור לירושלים וישמש סגן ראש העיר מטע ש"ס. כאשר במקום הראשון ברשימת ש"ס לעירייה הוצב אלי שמחיוף.

    הצעד נעשה בעקבות הבנה בצמרת ש"ס כי ההתנגדות לצביקה כהן בקרב רבה של אלעד עלולה לסכן את כל המהלך. בימים האחרונים החל ח"כ אריאל אטיאס להחזיר את שמו של קריספל לקדמת הבמה, והערב נראה כי עלה בידו.

    גם אם אכן המינוי ייסגר הרי שעתה מתחילה המערכה הקשה. ברית דגל – פרוש, יחד עם הבית היהודי ויש אומרים אף קהילות התימנים בעיר, יכולים להכריע את תוצאות הבחירות בעיר לטובת ישראל פרוש. הבחירות באלעד יגרמו עוד הרבה נדודי שינה לצמרת ש"ס.

    צביקה כהן אמר הערב בראיון בקול חי כי "קריספל יקבל את ברכת מרן והוא יהיה ראש עירית אלעד, הכישלון בקדנציה האחרונה הוא של נציגי יהדו"ת, רוב מוחץ מהתושבים הם מצביעי ש"ס. מתמודדים אחרים זה לא רציני".

    למרות כל הדיבורים, בעקבות מעברו של צביקה כהן לירושלים וסירובו של קריספל לקבל את דין התנועה נותרה ש"ס ללא מועמד רציני לראשות העיר אלעד. סגירת הרשימות נזכיר, ביום שני הבא.

    האזינו לכתבתו של גואל ועקנין על הנעשה באלעד במהדורה המרכזית עם אברהם פרסטר

    חבר מועצת העיר אלעד אשר נהרי בשיחה למהדורה המרכזית עם אברהם פרסטר

     



    0 תגובות